My top 5 parfum premieres 2017

Do perfum przekonywałam się stopniowo. Jako osoba bardzo wrażliwa na zapachy raczej zawsze ich unikałam. Jednak sytuacja diametralnie się zmieniła jakieś dwa lata temu. Poznałam wtedy nie nowy już zapach od Thierrego Muglera- Alien. Oczarował mnie do tego stopnia, że jestem z nim praktycznie nierozłączna aż do dziś :)
Od tamtej pory coraz bardziej zagłębiam się w temat perfum, na bieżąco śledząc nowości. W tym roku na rynek swoje nowe zapachy wydało wiele marek. Wiele z nich przykuło moją uwagę, jednak najwięcej w moich oczach ( lub nosie :) zyskało pięć z nich.

 I was convincing myself gradually to parfumes because I'm person who is very sensitive to scents. But the situation changed about two years ago. That was the time in which I cognized not really new Thierry Mugler's scent- Alien. It enchanted me so much that I use it almost every day from then.
From that time I'm interested in parfumes more and more. This year a lot of gorgeous brands caught my attention. These are top 5 of them.

5. Chanel Gabrielle
Gabrielle to przez wielu długo wyczekiwany zapach. I choć szczerze mówiąc, pomimo że                  przed premierą miałam zupełnie inny obraz tego jak Gabrielle pachnie- nie zawiodłam się.                  Perfum jest zdecydowanie lekki oraz ma w sobie tą charakterystyczną dla Chanel grację.                      Jednak pomimo tego uważam że są perfumy dla kobiet raczej dojrzałych.
I think Gabrielle has been one of the most awaited scents of 2017. My imagination of this was quite different to be honest. This new Chanel definitely has this chanel-characteristic grace. Even though I really appreciate it, it makes me feel they're made for mature women.
         .





4. Yves Saint Laurent Black Opium
Flakon mówi sam za siebie. Dość mocny, ale jeszcze nie ciężki, a do tego zmysłowy i                      tajemniczy. Moim zdaniem z czasem nabiera słodkości, ale nie przytłacza. W moim odczuciu              idealny na wieczór, ale nie tylko.
The bottle speaks for itself. Quite strong, but not too heavy. In addiction sensual and mysterious. It get sweeter over time but doesn't overhelm. Perfect for the night out, but not only.


3. Lancome la vie est belle L'Eclat


Piękny i słodki. Bardzo dziewczęcy i delikatny. Doskonały zarówno na lato jak i na zimę.                  Urzeka od pierwszej chwili. Nic dodać nic ująć.
Beautiful and sweet. Girlish and gentle. Excellent both for summer and winter. It captivates at once. Nothing more and nothing less.

       

2. DKNY Nectar Love
Jeśli mam być szczera to nigdy zbytnio nie popierałam fascynacji perfumami od DKNY, tak              więc i do tego zapachu podchodziłam z lekkim dystansem. Jednak już w pierwszej chwili                    Nectar Love skradł moje serce. Jest to jeden z najbardziej oryginalnych, a zarazem prostych                zapachów jakie znam. Jest lekki, odrobinę nawet słodki, a przy wszystkim naprawdę                            wyraźnie wyczuwalny jest zapach miodu. Ja jestem absolutnie zachwycona!
I've never been fascinated with DKNY fragrances to be honest. But I need to say that nectar love stole my heart! It's so original and simple at the same time that i can't help to say it's fabulous! I love its sweetness and clear honey scent. I'm absolutely delighted!
    

1. Michael Kors Sexy Ruby
Długo zastanawiałam się nad tym, który zapach powinien znaleźć się na pierwszym miejscu,              jednak ostatecznie wygrał Michael. Zapach jest dość kontrowersyjny, myślę że to jeden z tych            które można kochać albo nienawidzić. Słodki i tajemniczy ale świeży. Ja kocham!
I had been thinking a lot before i choosed my favourite 2017 fragrance. Finally I decided that Sexy Ruby must be the winner inn spite of the fact that it's a bit controversial. It is one of these parfums that people can love or hate. Its sweetness and mystery made me definitely love it!
         




Wszystkie z pięciu perfum, które przedstawiłam zdecydowanie różnią się od siebie. Polecam się im przyjrzeć, myślę że wśród tych zapachów każdy znalazłby coś dla siebie. A może macie jakieś swoje ulubione, którymi chciałybyście się podzielić? :)
All of these parfums are much different. I recommend you to get to know all of them because I'm sure that you'll be fan of at least one of them!
Or maybe you know some other magical scents? Comment below if you want to share it! :)

Komentarze

  1. Aż tyle zapachów. Moja wyobraźnia już pracuje. Pod trochę dziwnym kontem pracuje, bo myślę nie o sobie, ale o swoich bohaterkach. Które perfumy pasują do której? Jakie do Florentyny? Jakie do Radomiły? Czy w ogóle mogłyby sobie na nie pozwolić, bo chyba emerytki Eugenia i Stanisława już nie. A ja używam Lacoste. Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty